RÓLUNK

Több mint másfél évszázados hagyományra visszatekintő, nagy tapasztalattal rendelkező vállalatcsoportként a modern, komplex és sokoldalú járműipari szaktudást ötvözzük a munkatársak kiváló képességeivel és fejlődés iránti elkötelezettségével. Vállalati kultúránk a hatékonyságra, az innovációra, a gyors és rugalmas alkalmazkodásra, valamint az önállóságra épül. Elsődleges piacunk Magyarország, de stratégiai célunk vállalatunk pozíciójának erősítése nemzetközi piacokon is.

Küldetésünk, hogy a vasúti járműgyártó, -javító és -karbantartó iparág meghatározó szereplőjeként modern gyártói és szolgáltatói megoldásokkal támogassuk hazai és nemzetközi ügyfeleinket, a lehető legmagasabb szinten kiszolgálva egyedi igényeiket. Elkötelezettek vagyunk, hogy biztonságos, kényelmes és környezetkímélő utazási megoldásainkkal hozzájáruljunk a modern és fenntartható mobilitáshoz, és egy jobb, élhető jövőt teremtsünk az emberiség számára.

ÉRTÉKEINK

  • Több mint másfél évszázados hagyományra visszatekintő, nagy tapasztalattal rendelkező vállalatcsoport vagyunk.

    150 ÉV TAPASZTALAT

  • Magas színvonalú, sokoldalú és komplex mérnöki és gazdasági tudással, valamint iparági szakismerettel rendelkező csapatunk folyamatosan fejleszti képességeit, hogy az ügyféligényekre a leginnovatívabb megoldásokat kínálhassuk.

    MODERN, KORSZERŰ MEGOLDÁSOK

  • Tapasztalatunk kiterjed a gyártásra, a javításra és a karbantartásra is, nálunk összpontosul az iparág szakértelme.

    KIVÁLÓ, KOMPLEX SZAKTUDÁS

  • Kollégáinkkal együtt olyan munkahelyet teremtünk, ahol munkatársaink megbecsülést, támogatást és fejlődési lehetőséget kapnak, mert hiszünk abban, hogy a jó(l)létük és elégedettségük alapozza meg a vállalat sikerét.

    ELKÖTELEZETT MUNKATÁRSAK

  • Célunk, hogy ügyfeleink számára személyre szabott, egyedi megoldásokat nyújtsunk, amelyek minden igényt és követelményt maximálisan kielégítenek.

    RUGALMASSÁG, EGYEDI IGÉNYEK KISZOLGÁLÁSA

  • Keressük a megújulás és az innováció lehetőségét, hogy mindig a legkorszerűbb, optimális iparági megoldásokat nyújthassuk ügyfeleinknek.

    NYITOTTSÁG A FEJLŐDÉS, INNOVÁCIÓ IRÁNT

  • Gyártási folyamatainkban a hatékonyságunkat és a versenyképességünket növelő új és folyamatosan megújuló technológiákat és módszereket alkalmazunk.

    HATÉKONYSÁG

  • Mindenki magas precizitással végzi a munkáját, hiszen olyan iparágban dolgozunk, ahol tényleg egy apró csavar helyes behelyezése is számít.

    MAGAS SZÍNVONALÚ MUNKAVÉGZÉS

  • A Magyar Vagon a megbízhatóságot és a minőséget képviseli. Célunk, hogy biztonságos, kényelmes és környezettudatos utazási megoldásainkkal előmozdítsuk a fenntartható mobilitást, miközben egy élhetőbb, jobb jövő alapjait teremtjük meg az emberek számára.

    MEGHATÁROZÓ SZEREP AZ IPARÁGBAN

TELEPHELYEINK

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1

BUDAPEST

A fővárosban van a Magyar Vagon központja.

2

ISTVÁNTELEK

A közlekedésbiztonság egyik legfontosabb eleme, a fék készül Istvántelken, továbbá a fékalkatrészek javítása is a tevékenység része.  A javításhoz a legkorszerűbb eszközök, és környezetbarát megoldások állnak rendelkezésre.

3

DUNAKESZI

A Magyar Vagon Dunakeszi Kft. hazai és nemzetközi ügyfelek egyedi igényeit egyaránt kielégíti, akár nagy volumenben is. Szolgáltatásai széleskörűek: a gyártás, a javítás és a karbantartás területén is jeleskedik. A jelenlegi legjelentősebb külföldi megrendelését az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság részére gyártott vasúti személykocsik képezik.

4

SZOLNOK

A Magyar Vagon Vasúti Kft. szolnoki járműjavítója az ország egyik legrégebbi és legnagyobb vasúti járműjavító bázisa. A telephely többek között a hazai személyszállító vasúttársaságot és a cégcsoporton kívüli szereplőket is kiszolgálva nyújt magas színvonalú vasúti járműjavítási, alkatrészgyártási, karbantartási, felújítási szolgáltatásokat.

5

BÉKÉSCSABA

A békéscsabai telephelyet 1916-ban regionális kisvasúti fűtőháznak építették, ekkoriban főleg gőzmozdonyokkal történt a teher- és személyszállítás. A motorizáció fejlődése miatt a kisvasút feleslegessé vált és 1968-ban megszüntették a tevékenységet. Ma villamosgépek javítását és SW motorok tekercselését végzik a telephelyen.

6

FÉNYESLITKE

1973-ban adták át a két évvel korábban megkezdett fényeslitkei javítóműhely épületét és vágányait. Alaptevékenysége a vasúti teherkocsik futójavítása maradt, de a kapacitás az átrakókörzetben közlekedő tehervagonok mennyiségéhez igazodott. A tevékenység 2016-tól kibővült fémszerkezetgyártással.

7

DUNAÚJVÁROS

A dunaújvárosi telephely teherkocsi-javító épülete 1970-ben épült. Főbb tevékenység a tehervagonok és a mozdonyok javítása.

8

SZÉKESFEHÉRVÁR

Járműjavítási tevékenység mellett alkatrészgyártást, illetve komplex vasúti járműjavítási, karbantartási és felújítási szolgáltatásokat lát el a székesfehérvári telephely. A több mint 125 éves történet és vasútgépészeti szaktudás, valamint a folyamatos fejlesztés az alapja a mai magas szintű termelési tevékenységnek.

9

CELLDÖMÖLK

A telephely vasúti teherkocsik futójavításaival, részlegvizsgálataival foglalkozik mind a mai napig. Celldömölk rendező pályaudvar területén 1988-ban átadták a B típusú teherkocsijavító műhelyt.

DUNAKESZI

  • 1911

    A MÁV Dunakeszin jelöli ki új főműhelyének területét.

     

    1911

  • 1926

    Elindul a termelés a Dunakeszi Főműhelyben.

     

    1926

  • 1952

    Új kocsigyártás kezdete.

     

    1952

  • 1960-70-es évek

    Napi egy új vasúti kocsit állít elő a főműhely, a dolgozói létszám meghaladja a 3000 főt.

     

    1960-70-es évek

  • 1994

    A vállalat saját fejlesztésű Eurofima Intercity kocsija elnyeri az Industria kiállítás nagydíját.

     

    1994

  • 2020

    A Dunakeszi Járműjavító megkezdi a vasúti személykocsi gyártását az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság részére.

     

    2020

SZOLNOK

  • 1856

     

    A Szolnoki Járműjavító megnyitotta kapuit. Ez Magyarország egyik legrégebbi és legnagyobb vasúti járműjavító bázisa.

  • 1910

     

    Átadták a 9500 négyzetméter alapterületű, száz kocsijavító álláshellyel rendelkező teherkocsi-javító csarnokot.

  • 1972

     

    Megkezdődött a négytengelyes személykocsik javítása, amely jelentős fejlesztést igényelt.

  • 1993

     

    Létrejött a MÁV VAGON Vasúti Jármű Gyártó és Javító Kft. Székesfehérváron.

  • 2008

     

    Elindult a folyamat, amely eredményeként a Magyar Vagon Vasúti Kft. képes vasúti járművek gyártására.

  • 2019

     

    Elkészül a MÁV-START első 20 darab saját forrásból gyártott, nemzetközi forgalomra alkalmas, másodosztályú, új generációs InterCity-kocsija.

  • 2021

     

    A székesfehérvári és a szolnoki járműjavítók egy járműjavító cégként működnek tovább telephelyeikkel együtt. A feladatok között szerepel többek között a MÁV-START személykocsi és vontatójármű állományának fővizsgáztatása, javítása és felújítása.

  • 2024

     

    Létrejön a Magyar Vagon Csoport.

DUNAKESZI

SZOLNOK

DUNAKESZI

SZOLNOK

  • 1856

     

    A Szolnoki Járműjavító megnyitotta kapuit. Ez Magyarország egyik legrégebbi és legnagyobb vasúti járműjavító bázisa.

  • 1910

     

    Átadták a 9500 négyzetméter alapterületű, száz kocsijavító álláshellyel rendelkező teherkocsi-javító csarnokot.

  • 1911

    A MÁV Dunakeszin jelöli ki új főműhelyének területét.

     

    1911

  • 1926

    Elindul a termelés a Dunakeszi Főműhelyben.

     

    1926

  • 1952

    Új kocsigyártás kezdete.

     

    1952

  • 1960-70-es évek

    Napi egy új vasúti kocsit állít elő a főműhely, a dolgozói létszám meghaladja a 3000 főt.

     

    1960-70-es évek

  • 1972

     

    Megkezdődött a négytengelyes személykocsik javítása, amely jelentős fejlesztést igényelt.

  • 1993

     

    Létrejött a MÁV VAGON Vasúti Jármű Gyártó és Javító Kft. Székesfehérváron.

  • 1994

    A vállalat saját fejlesztésű Eurofima Intercity kocsija elnyeri az Industria kiállítás nagydíját.

     

    1994

  • 1994

    A vállalat saját fejlesztésű Eurofima Intercity kocsija elnyeri az Industria kiállítás nagydíját.

     

    1994

  • 2008

     

    Elindult a folyamat, amely eredményeként a Magyar Vagon Vasúti Kft. képes vasúti járművek gyártására.

  • 2019

     

    Elkészül a MÁV-START első 20 darab saját forrásból gyártott, nemzetközi forgalomra alkalmas, másodosztályú, új generációs InterCity-kocsija.

  • 2020

    A Dunakeszi Járműjavító megkezdi a vasúti személykocsi gyártását az Egyiptomi Nemzeti Vasúttársaság részére.

     

    2020

  • 2021

     

    A székesfehérvári és a szolnoki járműjavítók egy járműjavító cégként működnek tovább telephelyeikkel együtt. A feladatok között szerepel többek között a MÁV-START személykocsi és vontatójármű állományának fővizsgáztatása, javítása és felújítása.

Dunakeszi és Szolnok idősáv

SZERETNE ÖN IS A CSAPATUNK TAGJA LENNI?

NÉZZE MEG AZ AKTUÁLIS HIRDETÉSEKET!